רגליים מתקפלות לשולחן

 

רהיטים מתקפלים הם קלים יותר לאחסון, ומיועדים לרוב לשימוש זמני, בתוך הבית או מחוצה לו. שולחנות עם רגליים מתקפלות משמשים אותנו פעמים רבות ועוזרים לנו לארח בחגים, בשבתות, בימי הולדת או באירועים אחרים. הם מתאימים גם ליום שלם בטבע, לטיולים של כמה ימים, לקייטרינג, ליצירה או לפעילויות אחרות לילדים, ולאירועים נוספים. הם מיועדים לרוב לשימוש שאינו רציף, שלא כמו שולחן בפינת האוכל, במשרד או בחדר.

 

רגליים מתקפלות לשולחן מגיעות במגוון גבהים וגדלים, בהתאם לגובה השולחן, לרוחבו ולכובד המשטח. קיימים שני סוגים: הסוג הראשון – רגליים מתקפלות מסיביות, אשר מתאימות לשולחנות כבדים או לשולחנות שהשימוש בהם הוא לעתים תכופות יותר. הסוג השני הוא בעל רגליים מתקפלות קלות, והן מתאימות לשימוש ביתי לרוב, אך גם לשימוש מחוץ לבית.

 

בשוק מוצעים למכירה שולחנות רבים בעלי רגליים מתקפלות, אולם ניתן לרכוש את הרגליים גם בנפרד ולהתאימן למשטח קיים. את הרגליים מחברים לשולחן בעזרת ברגים וניתן להיעזר בהוראות ההרכבה. חשוב להתאים את סוג הרגל לשולחן, כדי שהוא יהיה יציב בעת השימוש. הרגליים מגיעות עם רגליות פלסטיק להגנה על הרצפה מפני שריטות או חריטות, וכן בדגמים מסוימים מאפשרות כוונון קל לשם יישור מושלם של השולחן. כדי שהשולחן יהיה יציב, יש למקמו על משטח ישר – בין אם מדובר ברצפה, בחול או באדמה.

 

מנגנון הקיפול והפתיחה הוא קל ונוח לשימוש. היתרון הגדול הוא הקלות שבה ניתן לאחסן את השולחן ולשנע אותו ממקום למקום, בלי "לשבור את הראש" על המיקום או על הסדר, עד לפעם הבאה שתזדקקו לשולחן עם רגליים מתקפלות.

יש לכם שאלה?

 

הפרטים נשלחו בהצלחה
WhatsApp
הפעל נגישות

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות