שולחנות לבתי ספר

איכות ללא פשרות

 

שולחנות לבתי ספר

 

רהיטי בית הספר מאופיינים ומותאמים לגילאי התלמידים. כאשר בית ספר מזמין רהיטים לכיתות מדובר בעיקר בכיסאות תלמיד ושולחנות לבתי ספר. בחירת שולחנות התלמיד צריכה להיות מודעת ומושכלת. שולחנות לבית ספר נותנים מענה פונקציונלי לתלמיד כאשר עליו מונחים ספרי הלימוד. שולחנות בית הספר משמשים את התלמידים והמורים וצריכים להיות מותאמים לגיל התלמיד ולאפשר לו למידה נוחה ורגועה. יש תפקיד חשוב מאוד לשולחנות בית הספר ובאופן שהם מאפשרים ריכוז לתלמיד בחומר הנלמד.

 

ריהוט בית ספר, בכללותו השולחנות בכיתה, מיועד לאפשר למידה של מספר תלמידים רבים באותה כיתה ומאפשר ביטחון בשמירה על התלמידים. ציוד כגון שולחנות תופס חלק רחב מאוד מ"נוף" הכיתה ולכן חשוב שיהיה מעוצב בהתאם לתנאי הכיתה. לכן, חשוב מאוד ששולחנות בית הספר יהיו עמידים ויקנו ביטחון לתלמידים. שיקול נוסף בקניית שולחנות לבתי ספר הוא עמידות השולחן לאורך שנים. מאחר ותלמידים רבים עושים שימוש באותו שולחן, חשוב שיהיה חזק, עמיד ועשוי מחומרים קשיחים שיחזיקו לאורך זמן. היבט נוסף חשוב בשמירה על ביטחון התלמיד הוא גימור השולחן וזאת כדי למנוע פציעת התלמיד.

 

שילוב של עיצוב ופונקצינליות בשולחנות לבתי ספר

 

הזמנת שולחנות לבתי ספר הנה הזמנה גדולה שמותאמת לכמות התלמידים. חשוב שהשולחנות יהיו מותאמים לכל התלמידים, לדוגמה גובה השולחן, חשוב שיהיה מותאם גם לתלמיד הנמוך וגם לתלמיד הגבוה בכיתה.

 

בנוסף להיבט הפונקציונלי ישנו היבט עיצובי. חשוב שעיצוב השולחן יהיה נוח לתלמיד ויאפשר לו למידה רגועה. ישנם סוגים שונים על עיצוב שולחנות כאשר ברובם ניתן למצוא פלטת עץ מונחת על רגלי ברזל. השימוש בעץ וברזל מאפשר עמידות לאורך זמן של הרהיט. מבין הסוגים השונים של שולחנות לבתי ספר ניתן למצוא כאלו שמאפשרות הנחת רגליים של התלמיד על גבי מוט מתכת שנמצא בחלקו התחתון האחורי של השולחן. ההיבטים העיצובים חשובים מאוד בשמירה על נוחות התלמיד וזאת כדי לאפשר לו למידה אפקטיבית ומבלי ליצור גירויים נוספים בכיתה שעלולים למשוך את תשומת לבו. ישנם עיצובים נוספים לשולחנות בית ספר שמאפשרים ישיבה נוחה בקריאת החומר מהשולחן. לרוב ניתן למצוא בשולחנות בתי הספר פלטה בצבעים מרגיעים ונוחים לעין. ניתן לראות בבתי הספר שולחנות מורים בהם ישנה פלטת עץ נוספת גם בחלקו האחורי של הכיסא וזאת כדי להסתיר את רגלי המורה היושב או עומד.

שולחן מעטפת מתכת

מק"ט: 335

שולחן שגיא
שולחן תלמיד שגיא מלבני במידות 120/60

מק"ט: 344

מערכת ישיבה

מק"ט: 442

5. שולחן מורה למחשבים ארגונומי

מק"ט: 560

7. שולחן תלמיד המתחבר לקבוצות למידה

מק"ט: 562

8. שולחן מתהפך לבית ספר

מק"ט: 563

Screenshot 2024-03-17 115939
מנגנון שולחן מתהפך לבית ספר

מק"ט: 564

IMG-20231105-WA0022
עמדות מחשב תלמיד

מק"ט: 1055

יש לכם שאלה?

 

הפרטים נשלחו בהצלחה
WhatsApp
הפעל נגישות

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות