שולחנות לבתי ספר - בטיחות ואיכות

 

ציוד וריהוט איכותיים ובטיחותיים הם קריטיים לכל בית ספר - ילדים ובני נוער מבלים בבתי הספר שעות רבות בשבוע, לרוב במצב ישיבה, דבר אשר מגדיל את חשיבות הבחירה של שולחנות לבתי ספר. תלמידים משתמשים בשולחנות בכיתות הלימוד כל זמן שהם נמצאים בכיתה, ולכן על השולחן בו הם משתמשים להיות תקין ונוח לשימוש. שולחנות לבתי ספר מגיעים ברמות שונות של איכות; רמות אלה משפיעות על עמידות השולחנות במשך הזמן ועל בטיחות התלמידים בכיתה. בנוסף, שולחנות שאינם מתאימים למימדי הגוף של תלמידים בגילאים השונים בבית הספר - א' עד י"ב - עלולים לפגוע באיכות הלמידה של התלמידים.

 

שולחנות בכיתות הלימוד נוטים להתבלות עם הזמן, ולכן חלקים שונים שלהם עשויים להתפרק. למשל, פלטות השולחן הנפוצות נוטות להשתחרר במהירות משלד השולחן, והן פחות עמידות בפני השחתה. בנוסף, שולחנות אשר לא נשארים במקומם, ומועברים מכיתה לכיתה, עלולים להגיע למצב בו רגליהם מתנדנדות ואף מתפרקות - דבר אשר עלול לסכן את בטיחות התלמידים בכיתה, במיוחד בגילאים צעירים יותר, בהם הילדים פגיעים יותר ונוטים ליותר פעלתנות גופנית. במקרים בהם השולחנות צפויים להתנייד פעמים רבות, מומלץ לבחור בשולחנות לבתי ספר אשר רגליהם מחוברות במוט מקשר.

 

לבסוף, גבהים שונים וגדלים שונים של תלמידים ותלמידות מצריכים הזמנת שולחנות לבתי ספר לתלמידים בגבהים שונים - ילדים הולכים לבית הספר מגילאי 5-6 ועד גילאי 17-18, כך שהגובה והגודל של גופם משתנה, במיוחד בחטיבת הביניים. גובה השולחן משפיע על יציבתו של התלמיד, וכידוע יציבה לא נכונה היא לא בריאה, ועשויה לגרום לנזקים התפתחותיים. יציבה לא נוחה עלולה להוציא את התלמידים מריכוז ובכך לפגוע בתהליך הלמידה שלהם. משום כך מומלץ להתאים גבהים שונים של שולחנות לכיתות השונות - כדי שגם הילד הכי נמוך וגם הילד הכי גבוה יוכלו לשבת בנוחות. לבסוף, חשיבות עיצוב השולחנות גם היא גדולה - ריהוט משעמם וחד-גוני לא מייצר אווירה של סקרנות ורצון ללמידה, לכן כדאי לחשוב על גוונים ידידותיים, לא אפורים עבור שולחנות לבתי ספר. שולחנות לבתי ספר הם ריהוט הכרחי שחשוב לשמור על תקינותו. אל תתפשרו על שולחנות זולים אשר יסכנו את בטיחות התלמידים, יפגעו בלמידה שלהם וביציבתם, ולא יחזיקו לאורך זמן.

 

1

יש לכם שאלה?

 

הפרטים נשלחו בהצלחה
WhatsApp
הפעל נגישות

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות