מיטות מתכת חד קומתי מהיצרן

 

מיטת מתכת היא חזקה ועמידה, והיא נשארת איתנו לאורך שנים. הברגות וריתוכים מחזיקים את המיטה ואת חלקיה, והמתכת אינה מעלה את משקל המיטה - כך שמשקלה די נמוך, והיא תופסת פחות מקום בחדר השינה.

 

גדלי המיטה השונים מותאמים למגוון צרכים וגילאים: ליחיד או לזוג; החל ממיטות נוער וילדים ועד למיטות אירוח. מקומות רבים משתמשים בהן להלנה, לרבות אכסניות, פנימיות, בסיסים צבאיים ומעונות. משקלן הנמוך מאפשר לשנע אותן בקלות ממקום למקום, והן תופסות מעט מקום מחלל החדר. עלות מיטת מתכת מהיצרן היא נמוכה ביחס למיטות אחרות - אולם במקרה זה המחיר לא מעיד על איכות ירודה: אם דואגים לתחזוקתה היא יכולה לשמש אותנו לאורך שנים.

 

נושא חשוב מאד שצריך לקחת בחשבון כאשר רוכשים מיטת מתכת חד קומתי הוא אוורור המזרן, במיוחד במקומות המספקים לינה למספר גדול של אנשים. חוסר אוורור של המזרן מוביל להצטברות חיידקים ובקטריות - אחרי הכל, אנו "מבלים" על המזרן זמן רב במצטבר. תוספת אפשרית, בהתאם לצורך, היא מעקה בטיחות הממוקם גבוה מספיק כדי למנוע נפילה במהלך הלילה. גובה המעקה צריך להיות לפחות 26 ס"מ, ועליו להיות גבוה מהמזרן ב-16 ס"מ לפחות. ניתן למקם מעקה יציב וחזק בארבעת צידי המיטה, כך שגם אם היא מתרחקת מהקיר - עדיין יש מעקה אשר מגן מנפילה.

 

יש לכם שאלה?

 

הפרטים נשלחו בהצלחה
WhatsApp
הפעל נגישות

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות