כסאות לבתי ספר - ישיבה נכונה ללמידה מיטבית

 

מדי בוקר אנו שולחים את ילדינו לבית הספר, לעתים לשעות ארוכות - החל מהבוקר ועד אחר הצהריים. את רוב היום הם מבלים בישיבה בכיתה, כך שהריהוט בו הם משתמשים לאורך היום משמעותי ביותר לחוויית הלמידה. חשובים ביותר הם כסאות התלמידים בכיתות הלימוד. כסאות לבתי ספר מגיעים באיכויות שונות, אשר משפיעות על נוחות הכסאות ועל הבלאי שלהם. כסאות לא נוחים, אשר לא מותאמים לתלמידים, עשויים לפגוע באיכות הלמידה.

 

כסאות פלסטיק שונים מתבלים מהר, משום שהפלסטיק המרכיב אותם הוא עדין. לכן, יש לבחור בקפידה דגמים עמידים אשר ישרתו את בית הספר לאורך שנים - הרי כסאות לבית ספר נרכשים לרוב בכמויות גדולות. נקודה חשובה נוספת היא התאמת כסאות לכיתה המתאימה, בהתאם לגיל התלמידים, ולהזמין כסאות לבתי ספר בגדלים ממוצעים, אשר יכולים להתאים גם לתלמיד הנמוך ביותר וגם לתלמיד הגבוה ביותר. למשל, בחטיבות הביניים, התלמידים נמצאים בגיל ההתבגרות - הגוף גדל וצומח, לכן יש להתאים את גודל הכסאות, ובכיתות גבוהות יותר למקם כסאות מעט יותר גדולים וגבוהים. יציבות הכסא ותנוחת הישיבה של התלמיד משפיעות מאד על תחושתו הגופנית, על יציבתו ועל רמת הריכוז שלו, וישיבה לא נכונה עלולה לפגוע בתלמידים ובגופם המתפתח בטווח הארוך. לבסוף, ריהוט לבתי ספר לרוב מוזמן בגוונים מונוטוניים וללא שמחת חיים. סביבת העבודה שהריהוט מייצר אינה ידידותית לילדים, ולא מזמינה אותם לחקור וללמוד. כסאות לבתי ספר מומלץ לרכוש בגוונים חמים, רצוי מושבי עץ.

 

לכל הורה חשוב לדעת שהוא שולח את ילדיו לבית ספר אשר משקיע בתלמידים המגיעים אליו - כך שמראה הריהוט בכיתות הלימוד משפיע על התרשמות ההורים מבית הספר. לכן, חשוב להשקיע בכסאות לבתי ספר ממותג איכותי, בעלי מראה נעים, אשר יחזיקו מעמד לאורך שנים.

 

כיסאות למוסדות חינוך

 

 

יש לכם שאלה?

 

הפרטים נשלחו בהצלחה
WhatsApp
הפעל נגישות

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות